Det blir lite kvalificerat tjat om detta dop och kalas men det är ju det som jag är mitt uppe i just nu så det får ni ha lite överseende med kan tyckas. Nu är iallafall allt färdigbakat och inhandlad så nu återstår det bara att förbereda lokalen ikväll, sen blir det en sväng till imorgon bitti för det sista fixet. Kläderna till mamman är också spikade, jag kör på eco-style och återanvänder min bröllopsklänning, nu är det absolut ingen marängbakelse jag kommer att strutta omkring i utan en väldigt enkel bohemchic somrig sak.

Nu har jag egentligen tusen saker att ta tag i här hemma men orken tryter ganska rejält. Men men, två överfulla IKEA-påsar med tvätt ska sorteras in i skåp och lådor, lägenheten ska helgstädas och barnen ska samtidigt underhållas. Bäst att jag tar det lugn i fem minuter till, man vill ju inte gå ut får tufft i starten när vi kickar igång denna fredag.



Fina stunder då de kommer överens och jag t.o.m. för en sekund vågar intala mig själv att det leker ihop.

Kommentera

Publiceras ej