Gaaaaaaaahhhh! Förrutom att det uttrycket beskriver vad jag kännet inför denna dag ganska så bra så är det väl ungefär så jag kommer låta verbalt mest hela tiden. Har nämligen tid hos både doktorn (med mina icke samarbetsvilliga halsmandlar) och hos tandläkaren för de varannat-årliga kontrollen, tror också att jag kan ha börjat känna av mina visdomständer också så detta kan bli en ytterst spännande dag.

Sen kan poängteras att vi har lämnat in en av bilarna på verkstaden nu under morgonen, besiktningsmannen tyckte tydligen att det var nödvändigt med fungerande ABS, jaja petitesser. Så förrutom en fantastiskt spännande dag så kan den nog bli aningen kostsam också.



Fastnade för övrigt på 9gag igår, vilken underbar humor man har sent på kvällen när man är för trött för att slå på televisionen och absolut för trött att ta steget till sängen... Vet inte hur länge jag fnissade åt denna där.

Dags att få tummen ur och duscha av sig lite av tröttheten, snart dags för dagens första läkarbesök...

Kommentera

Publiceras ej