Ursäkta den obefintliga uppdateringen, men jag lägger skulden helt och hållet i händerna på blogg.se då det inte har fungerat att ladda upp bilder via appen, men nu har de äntligen åtgärdat detta ganska så väsentliga problemet och jag har inga utsäkter längre.

Våren är här och jag känner hur dagarna fortsätter att springa ifrån en, vad gör vi egentligen? Det senaste är att vi har haft min storasyster på besök från storstaden och äntligen har småkusinerna fått ses igen och busa en massa, vi har hängt i stadsparken och njutit av vårvärmen, vi har firat påsk hemma hos mamma/mormor och vi har haft barnens morfar på middag under påskhelgen med mera, med mera...



Nu är det torsdag och det betyder städning som ni vet, mannen är dagen till ära ledig så vi hoppas på fint väder så att vi kan spendera eftermiddagen utomhus, kanske grilla lite korv till kvällsmat?

Men nu kör vi igång kaffebryggaren, dammar av snabeldraken och kickar igång denna dagen ordentligt!

1 kommentarer

Helén

26 Apr 2014 22:16

Välkommen tillbaka. Jag har saknat dig! 😊💕

Kommentera

Publiceras ej